Ensam på Myrorna

I Går var inte min klasskompis som jag gör min praktik med där, hon tog en ledig dag. Jag blev själv viste inte hur de skulle gå lr va jag skulle får göra. Vissa dagar känns bara som om man får göra allt skit. Men jag fick faktist öva på lite exponering, skulle fixa till ett skrymsel under en trappa som är mörk och tråkig på dam avdelningen.


Detta är en för bild hur det såg ut, inte så roligt lr hur?


Så här blev det sen, detta kort är taget dock lite längre fram. Men lite mysigare i alla fall.

Hyllan jag tog hade ståt precis när man kommer upp till Dam våningen, den var som en vägg.


detta var de första man såg när man komm upp. jag tyckte ju att hyllan passade bätre borta vid min exponeringen. Men då blev de tomt hör jag var tvungen att hitta på något snabbt innnan jag gick hem, för de kunde inte bara vara tomt där nu till helgen.


Ja de blev väll inte hundra bra men de fick dugga, detta får min klasskompis hjälpa mig med på måndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0