NY Mobil

Yes nu har jag köpt en ny mobil jag är så glad!!
 Nu blev de en Nokia 5230 och telenor. Jag var på Elgiganten och fick en säljare som gjorde så jag fick en bra.
Jag fick betala 1kr för mobilen, och de är det ända jag betalar för den, sedan tog jag telenors abonnemang med 199kr i månaden som man kan ringa för, 39öre/min och 69öre/sms exakt lika mycket som jag har nu. Men nu fixa han till så jag bara behöver betala 29öre/min plus att telefonen inte är låst till telenor.  Jag behövde inte heller betala något start summa för abonnemanget. fri surf fick jag också i 2månader men de får ju alla tror jag. Men tycker jag fick  till de ganska bra i alla fall. Telefonen är väll ingen avanserad, men jag ringer och smsar så varför ska man då ha mer avanserat än vad man behöver. Jag gillar min telefon, baksidan kan man byta mellan silver, blå och rosa, jag har så klart rosa på nu.




Tror inte jag skulle hitta någon direkt bätre deal. Det roligt att olika säljare säger så olika om telefonerna. Säljaern i dag tyckte jag egentligen skulle köpa en annan telefon, men den hade en annan säljare sagt till mig innan va kass, lustigt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0