Lugg

Jag då har jag klippt till luggen i gen, men nu blev den skit ful. Är inte alls nöjd, hatar den!!!! Den är ojämn och jag kan inte klippa till den själv dels för att jag e kass på å klippa och sedan för att de som är kortas är alldeles för kort!!! Å jag var osäker på om jag skulle klippa luggen i gen efter som i bland blir de bra och i bland dåligt. Denna gången fick hon till foren, men utförandet var bara skitt kast. Väldigt ojämn och ful, ful, ful!!! nää nu ska jag spara ut lugg, ingen ide att ha de om man inte är nöjd. 


Denna dagen börjar kasst, sen nu fick jag även reda på att jag inte får vara med projektet i liseberg med Ikea. Hatar när man ska lotta om saker, jag har såån jäävla otur i allt. Jäävla skit dag. Tur att man ska supa sig full sen i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0