Hej!

Ja i dag var de data hela dagen i skolan sååå trist i morgon blir en lika oinspererad dag, men va ska man göra åt saken. Man lär sig ju något vetigt i alla fall.

Efter skolan blev de lite shopping dock inget direkt roligt, de blev lite skydd till telefonen, och nu hitta jag även sån där skyddplast till telefonen som var betydligt biligare än den jag köpte på Elgiganten och förstörde. Sedan blev de en usb-kabel till mobilen så nu har jag äntligen musik på mobilen.  Det blev då även ett mineskort med 4GB, vilket bara kosta 149kr. Känns lite bättre än 500kr som han tänkte tat för de på elgiganten.

det blev även ett headset till daton så jag kan skaypa med en kompis i USA.

NU håller jag på och lada ner test för Photoshop som är i 30dagar. Får se om de blir klart innan jag ska sova.


Käns som om i dag bara har handlat om massa teknik. Så tråkigt har jag haft de i dag. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0