Gör allt annat

Just nu ska jag göra pankakor.  Innan har jag sökt lite jobb vilket inte går något vidare med omöjligt att få sommar jobb i handel typ om man inte känner någon. Jag har även kollat på lägenhet, pappa ska ju sälja radhuset, fast jag vet ju inte när man käns lika bra att kolla runt hitta en bra etta nu ganska centralt för 2000kr i månaden, så får se om jag får den, i så fall är de inflyttning tills mitten på somman. Då hade de ju varit bra med sommar jobba:P hahaa

Men det jag borde göra är att plugga till tentan, men nej dåå. Jag har tittat på en sida nu. blääää
Snorrig och seg är man med, blir ingen träning i kväll. hatar att vara förkyld.

 


nu e jag hungrig och sugen på pankakor, mmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0