Bio

Hej!
Nu har jag kommit hem efter att ha varit på bio, Alice i Underlandet. Varför går man inte på bio oftare de är så mysigt! jag älskar det! Får en pirande och mysig känsla i hela kroppen. Första gången jag såg bio film i 3D. Ville sett avatar med blev inte av. Tänk va skoj de måste se ut när alla i bio salongen sitter med samma svarta stora glasögon. Man borde ta kort på de.

Om jag då ska säga vad jag tyckte om filmen så gilla jag den. Jag trode ju att de skulle vara Tim Burtons verstion på den teknade gammla Alice historien. Då jag satt där hela tiden och tänkte bara att den var lite udda än orginalhistorien men de kanske var hans ide. sen fattar man att detta är en annan historia bara samma figurer och land. Jag gillar den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0