bakis

usch usch, varför dricker man!!!! jag mår skit.


I går träffa jag på en killkompis eller som man kanske kan säga nu föredetta kompis. För vi har inte hörts på skit länge, han bara sluta ringa mig och svara på mina sms. Till slut skrev jag på facebook och fråga om jag hade gjort honom något, och då fick jag i alla fall ett svar och där han skrev att jag inte har gjort honom något och han fatta inte varför jag fårga en sån sak. Sen dessa har vi inte hörts nu i alla fall, och i går ignorera vi varandra. Käns ju inte så skoj. Men Facebook är underbart man får reda på allt där, tydligen är han tillsammans med sitt ex igen. Och då kan man väll tydligen inte vara vän längre med mig. Eller så behövar han inte mig längre, för nu behövar han inte beklaga sig till någon att han är singel.

Killar är töntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0