Ullared

Ja i dag åkte jag, Malin och syrran till Ullared. De blev mycket shoppat, fast syrran slår allt men de är väll så när man har Familj och en häst. Jag och malin handla för ca 1400kr var och min suýsster handla nog för över 5000kr, fast då handla hon lite grejer åt andra också.  Men de var skoj. Blev lite bra ha saker när man flyttar hemifrån. Jag och malin köpte lite finare bestik som va betydligt biligare här. En kartong med 16delar alltså fyra av varje, kostade på Ullared 179kr och i vanliga butiker ca500. Så vi köpte två låder var och nu fick vi 8 av varje del för 360kr. perfekt. Sedan va de massa krämer och sånt jag köpte, även lite cd skivor och annat krafs. 

Nu är jag helt slut i kroppen funderar på att sova nu. Så här tidigt har jag aldrig gått och lagt mig någonsin. Men de käns behövligt nu.





Natti Natti på er!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0