Träna?

Yes nu har jag skaffat ett gymkort, ojoj hur ska detta gå. Sjukt dyrt, eller nä kanske inte men detta är inget jag vill läga pengar på jag kan ju få massa skor för dessa pengar. De blir lixom 4020kr på ett år som jag kommer att betala för att få gå på SportLife, som tur har man en mamma som kommer att betala i alla fall 100kr i månaden för min träning, lite för att hon själv ska komma i gång med träningen så vi ska tränna tillsammans nu. Men nu hoppas jag på en fastare mage och rumpa, sedan ska jag även stärka min rygg.

Nu nu måste jag sova i morgon eller aa klockan är 00.33 nu såå  i dag ska jag gå upp tidigt för att träna mitt första pass. BodyBalanc klockan 9.20 i morgon bitti. såå segt.  Men nu jäävlar. Så blir de BodyJam på Söndag med mamma.

Natti Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0