Snowboard

Nu har jag köpt mig en bräda blev den jag hiyttade på Stadium, vågade inte vänta till rean plus att de inte blev så farligt dyrt, 3500kr för både bräda och biningar. Sedan hitta jag svart/vita Nitro boots på Concretes rea 50% på dem så de blev bara ca850kr, helt okej. Hitta även en bräda och biningar på Hollywood men de skulle blir dyrare även om de vara rea på dem än den jag köpte på stadium. Plus att jag  gilade brädan på stadium utesende mäsigt bättre och jag tror inte att den andra brädan skulle hålla bätre.Plus att jag åker inte så ofta så jag skulle känna någon direkt skillnad. Flow biningar blev de inte heller, alla bara skratta åt mig när jag nämnde att jag har haft Flow.  Men detta blir skit bra, nu saknas en svart hjälm, lila goggles, lila jacka och svarta byxor. Just nu har jag lagt ut 4650kr och då kan jag räkna ut att jag har kvar på de 6300kr jag ska få av försäkringsbolaget 1650kr. Jag ahde tänkt mig att önska mig lite pengar i födelsedags present sen den 28feb. Så detta blir skit braaa. Hoppas jag hitta några snygga kläder med,  fast jag ska nog försöka hålla mig till rean där.

 









Jag älskar mina fina grejer nu:) Fan om något händer dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0