mår inte bra

Nä så är de nu, känner att de har varit några tunga månader, visst mår jag toppen vissa dagar och till och med veckor. Men mit liv käns väldigt tung just nu. Egentligen vet jag inte varför, det bara käns som om att inget går 100% bra och jag har bara otur hela tiden. Plus att jag bara känner mig ensam och misslyckad hela tiden. Egentligen vill jag inte ha någon kille, jag hade bara viljat haft någon att dejta få känna lite uppskattning. Plus att jag inte haft sex på länge gör väll sitt. man behöver sex och kroppslig närhet. Käns som att ingen är intresserad av mig på något plan.   Jag vet inte va jag ska göra. har börjat tränna nu för att min kropp ska i alla fall må bätre, och tur de för nu när jag är så deppig så äter jag så mycket sött och slösar så mycket pengar på kläder.

Varför kan jag aldrig få känna lite lycka, glädje att får känna att jag kan något att jag är bra på något att jag duger som jag är. Få känna att någon vill ha mig som jag är. ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0