irriterad

jag är så arg och sur. tar så mycket ennergi vill inte vara detta emn kan inte låta bli. Min snowboard har alltså blivit stulen från mammas vind, och i de fodralet låg äen mina boots, jacka och gogels. Nu måste jag alltså köpa nyt, för på ett sett så vill jag verkligen ha min egen bräda. Sen käns de onödigt och köpa nytt eftersom jag inte åker så ofta ny förtiden.  Men jag ska kolla på rean nu va de fins för något. men jahg ser att de verkar bli svårt att få tag på Flowbidningar, och de är något jag verkligen vill ha igen. Ska kolla på T12 om de har någota okej, för stadium poch de så verkar de inte finas. Tur så har man födelsedag i februari så jag kanske kan samla ihop lite pengar där till bräda och allt därtil. För som student är man inte direkt rik, och de jag har på sparkontot vill jag ha till somman, eftersom jag inte är säker på om jag får sommarjobb.

Usch vad allt blev jobbit och syrrans hund mår ointe bra vilket inte käns skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0