hejhopp

Jag håller på att vända på dygnet sakta med säkert. Jag gick och lade mig halv 2 i natt men jag hade svårt att sova ändå. Nu gick jag inte upp förens halv 12.  Jag skulle lätt kunna sova lite till, men då vet jag att jag kommer inte kunna somna förens 4 elelr något i natt. I går kväll efter jag kom hem från kalaset  såg jag Baksmälan, jag har hört från flera vänner att de är en sjukt roliga film. Jag vet inte va jag tyckte de var väll två eller tre gånger jag drog på munnen man jag skartta aldrig hysteriskt. Så nja den var väll okej, men jag är inte så mycket flr komidier, jag tycker bara dem är pinsama.  Usch jag blir typ skenerad när de händer pinsamma saker, får typ ont i magen.  Är det någon mer än jag som får ont i magen när de händer något pinsamt i någon film??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0