hallo

I  i dag är jag blev jag depig, eller  jag blev de nu på kvällen. Blää i morses var jag fin fin, var uppe tidigt och gick på Bodybalanc. det gick fint fint, men känner mig som den stora kluppen som jag är. Får hoppas BodyJam blir bätre men käns gött att komma i gång med träningen. var meningen att jag skulle bli trött i dag och gå och läga mig tidigt. Klockan är 01.13 nu så de blrv inte så tidigt trots allt varit uppe och målat en ny tavla. En liten sådan. 15* 20 trro jag den är. Blev hufsad nöjd med den.  Käns som om jag har målat hela dagen. Har slippat mitt stora smyckesträd och målat de svart, ska måla en gång till i morgon sen ska den nog vara klar, ska ta kort på den då:)
 

Nattinatti pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0