hallo

Ja nu går jag in på andra veckan på parktiken.  jag har så ont i fötterna och är seg.

I helgen blev de ganska lungt för utom lördag då jag var i gbg och träffa lite vänner och vi satt och åt tapas och drack en massa vin på Manjana, sjukt trevligt och gott.

Jag har fått shopping beroende igen.. asså helt sjukt att  man får ont i magen av att man känner att man måste shoppa, ass löjligt. Så de har blivit lite handlat. Även massa pyssel grejer men de orkar ja inte ta kort på.  Jag ska ta kort nu på kläderna och sen slänga in dem i bloggen va jag har handlat i dag och i går på stan och i gbg på rean.

Sen är de slut på detta jag får inte handla mer. Om jag ska handla något så är de nya träningsskor, och där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0