sommar

Det var denna klänning jag ville vissa er i går som jag ska köpa tror jag. hahaha Rätt coola sandaler jag hitta också, men tror inte jag köper dem. Men de är fina, men jag ska nog inte köpa så mycket mer nu, jag vet att jag har sagt de för, men nu måste jag försöka.


Ja dem är väldigt fina men de kostar  379kr och jag har inte råd med de just nu.


Jag vill heldra ha ett par såna hära sandaler som jag kan använda till allt, men dessa är inte helt klockrena, jag hade viljat ha alla nitar i silver. 399kr


Denna klänningen ska det bli, 299kr kostar den, liknar än som jag villa ha föra sommaren på Gina Tricot, men som tog slut ganska fort. Tror jag kommer trivas fint i den om de blir en lika bra sommar som vi haft vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0