Jag vill veta att jag lever

Vägen som jag går på är inte stadig
Vem vet vart den bär
Om den håller vart är du då?
Kommer du att gå?
Om vi gåt tillsammans kommer vägen att spricka då?
Det gör ont att tänka på att falla i ett stort håll?

Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont'
Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont

På vägen vi går du sparkar bort små grus
Dom flygger i full fart långt bort
Du vänder ryggen och går
Runt oss är de mörkt av tätt skog
Ljuset kommer inte in, solen syns inte till
När ska vi se dagen igen?
Eller måste någon av oss gå

Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont
Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont

Kylan kryper på och de blåser upp till storm
Du håller om mig
Jag undrara vem du värmer
Jag känner ingen värme
Du står och drar mig på energi
Jag är inte ditt kärnkraftverk
Låt mig vara, jag mår inte bra
Du är inte här för mig

Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont
Måste man inte testa för att veta?
Jag vill veta att jag lever
Men jag vill inte ha ont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0