hej

Usch va rädd jag var i går när jag kom he,. Jag rode att jag hade tappat bort min camra när jag var i gbg efter praktiken en snabbis. yes ni hörde rätt jag var i gbg och shoppa så klart:) skulle bara kolla va de fans för skidjackor och kolla om något Gina Tricot hade fajkskin byxor i 36, men de fans ju inte såå segt. sen blev de massa annat.  Plus att jag inte bara titta på skidjacka utan en fick följa med mig hem, dumt nog så var de inte rea på den men den var sjukt snygg och passa brädan exakt, samma märke och är gjord till brädan. Fans myxor också men dom var i grunden vita, och de blev lite för mycket. Jag ska ha svarta plus jag ska köpa hjälm, goggels och rygg skyd men de tar jag på rean sen.


Stadium 1800kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0