hej alla glada

ja nu sitter jag hemma hos mamma skasnart gå till tåget. Undra hur mycket förseningar det är. stod inget på västtrafik nu så de blir en spänande överaskning. Jag skulle ju åkt till en i klasen i går men våga inte åka tåget, massa som var inställt. Jag känner mig ganska duktig, har ju sov morogn i dag och börjar inte förens 13.00, och då ligger jag faktist inte i säbngen utan jag gick upp klockan 8.00 och åkte till gymmet. De ni är ett mirakel. Fast de blev ju över en timmas sovmorgon ändå, för i vanliga fal går jag ju upp klockan 6.30, de är inte roligt. Jag är ingen morgonmänniska, jag gillar och vara vaken på natten.

Jag lägger in en bild sen på hur  snygg jag är i dag lite senare. Skönt att de inte snöare i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0