Hallo

Nu är jag hemma men jäävla subba till pappas tjej har inte åkt än även om pappa inte äns är hemma, asså kan inte hon vara med sina barn något på helgerna. Visst kan förstå pappa att han vill va hemma lite med men han vill ju vara de utan henne men hon fattar ju inte de och han är för feg för att säga de. ååå blir så trött på de. Sedan så har hon fan en dotter 13år som kanske vill umgås med sin mamma något. Sedan så säger hon ju inget begripligt till mig ändå, fattar ju inget va hon säger och hon paratar ändå, hon fattar verkligen inte att man inte fattar något heller. jag bara sitter och nickar lite då och då, tittar inte äns på henne. Oftast sitter jag vid datorn och skriver och lysnar på musik men som sagt hon fattar ju inet att man vill vara efter och inte orkar lysna på hennes mumel som man inte fattar något utav. Så fort jag går ut min skola ska jag flytta här ifrån. Jag ska verkligen inte bo hemma mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0