Göra illa sig

Ja varför gör jag illa mig själv? Jag hittade gammla kort på ett mineskort som har varit borta på mig och mitt ex. Givet viss kollar jag på alla bilder och även ser på de små filmerna jag tog på honom för två år sen när vi var iväg på vår lilla resa till Dublin. De gör så ont, för jag ser hur kära vi var då, att alla dem känslorna kan försvina så fort.Jag känner hur jag sakanr kärlek, saknar att ha någon att dela allt med. saknar att se in i ett par mjukakärleksfulla ögon. Att höra någon säga jag älskar dig och kyssa en strax där efter.

Jag var dum nog och hitta ett gamalt e-mail där han också förklarade hur mycket han älskade mig och hur mycket han ville ofta för mig. Vart tog de vägen??? Vad hände med oss? Nu svarar han inte äns på mitt mail. Nu ger jag upp, tydligen kan vi inte äns vara vänner. Jag älskar honom inte längre, men de blir honom jag tänker på när jag saknar kärlek,närhet och att mysa.

Fan va jag saknar att ligga och mysa bara ha någon som håller om en, någon som kysser en godnatt. Någon att skratta och gråtta med.

Jag har underbara vänner som ställe upp för mig och så som jag alltid kan snaka med. Men hur deppig jag är i bland får de aldrig reda på hur dåligt jag mår när jag sitter ensamhema ska de aldrig behöbva veta. Tråkigt nog fick en av mina vänner reda på lite på fyllan engång när jag blev helt borta av sprit. Då grätt jag och sa för mycket. Nu har hon börjat fråga hur jag mår och om jag verkligen är okej, men jag vill inte att hon eller någon annan av mina vänner ska bekymra sig för mig. jag klarar mig har alltid gjort genom åren när jag har varit deppig. Har varit det till och från nu sen jag var 12 eller något. Allt beror inte helle rpå att jag har kille, jag var som sagt även deppig när jag hade kille, fick även då ångestatacker.

Jag är ju inte deppig jämt men i böand är jag de mer och oftare. jag har mina lyckliga stunder och dagar då allt är bekymmersfritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0