Skyltfönster exponeringar

Här är mitt färdiga resultat av mitt insperations collage för 50-talet, men de blev inte min ide på skyltfönstret, fast vi hade ganska lika ideer på vilka färger och sånt de skulle vara.

Denanför här får ni se de två skyltfönster som jag vara med på och göra, jag gjorde dock mest på 50-talsförsnter. Varje grupp på ca 4personer fick ett år tionde som de skulle göra ett skylltfönster till. Dock blev vi 4 personer på två fönster. vet inte hur de gick till men vi blev klara i tid utan att jobba över.



vårt 50-tals fönster, pappret på vägen rasade ner natten innan redvisningen inte skoj därför är de skrynkligt. Jag som hade mönsterpassat och allt. Riktigt nöjd med frissan på tjejen som jag fick till, hennes hår såg ut som ett fågelbo innan.



Vårt student skyltfönster för 2000-talet.


Mycket av kläderna, skor och accesoarer i båda exponeringen tog jag med hemifrån.  Jag blev i alla fall nöjd med båda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0