Dejt

Ja just de ja jag har nog inte skrivit m min "dejt" eller vad man nu ska kalla de med Viktor killen som jag träffa på NIvå, haha ja va ska man säga, jag hade ju inte varit så full så jag inbilla mig hans längd han va verkligen 2m lång, fan jag gick till naveln på han. Så va gjorde vi, vi gick en lite promenad i vår solen efter skolan, sedan blev det en pratstund på en parkbänk. Han va ju trevlig och samtalet flött på men vet inte om han va något för mig. Det klicka inte och utsende mesigt va han inget för mig. Så trisst. Men men bara att leta vidare, asså jag skulle ju säkert gå på dejt med han i gen om han hör av sig för å ge honom en skans till men jag tänker inte höra av mig heller. PLus att de var i Måndags vi sågs och han har inte hört av sig än, så han verkar inte helelr intresserad.

Usch gillar inte dejting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0