Hollywood Fruarna

Ja nu kommer dom i gen på TV3, jag vägrar tittat på skiten, men det är ju de ända folk skriver och pratar om så jag tänkte att jag också ska göra ett inlägg. Men ja denna Anna Anka, vem är hon igentligen? Bara hon håller sig till USA så är jag nöjd, hon behöver inte komma hitt till sverige. Sen kan hon få göra och tycka vad hon vill i USA. man får väll hoppas att inte alla där borta tror att vi alla svenskar är såå korkade. men men

Sedan har jag kollat på reklambilden för serien. Titta nåoga på bilden som jag vissar nedan här.



Här ser ju fruarna frächa och unga ut eller hur. men kollar man på reklamen på tven såå ser man att dom är rätt mycket äldre. Ja menar fru Anka ser inte alls ut så där. man känner ju knapt igen henne.


Ja menar kolla bilden ovan på fru Anka så ser hon ju för fasiken ut som om hon är 50 och är jääävligt sliten. Men vet ni ålden på henne? jag blev förvånad när jag upptäkte att hon bara är 38år de ser hon inte ut som. Som sagt jag tycker hon ser förjävla sliten ut och de kan inga pengar i världen ändra på. Kanske om hon oppererar sig men då kommer hon bara ser konstgjortd ut.  Men ja vet inte vilket som är bärt. Tror bara jag inte gillar hennets utsende efter som hon snakar så massa skit och värkar vara sjukt dryg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0