Toppa Luggen

I helgen har jag klippt luggen och färgat håret. Så ny är jag mörk och snygg! men de blev mörkare än jag trode, men de ljustnar väl efter några dischar.  Jag lägger upp en bild snart.

Men det som var tråkigt när jag klippte luggen vara att, jag hade bestält tid, för en vecka sen, men när jag väll kommer dit så har de inte än stol över till mig. Utan de lånar en stol av någon, som skulle komma snart. sedan fattade inte tjejen som klippte mig hur luggen skulle se ut. jag ville ha den rak men med lite båge på kanterna så som den såg ut innan fast då kortare. Men tjejen gör för fan luggen helt rundbåge, usch. Sedan kommer de andra efter tio minuter och frågade om vi var klara snart och hon säger ja, jag bara nejnej nej. Man märkte hon var stressad. men jag betalar fan 100kr för att klippa luggen då ska de fan inte ta 10min och bli fel. Så jag sa att hon fick klippa den rakare och klippa upp den mer. Jag skitter i om hon tycker jag var jobbig, jag vill inte se ut som en idiot. Så nu blev den helt okej. Gillade tjejen som klippte mig föra gången bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0