Små städer

Usch för den lilla små staden jag bor i så jääävla patetisk i bland.  Var ute i går på vårt typ ända dansställe. Som stänger kl2, tur de för jag hade så tråkigt i går. Fins så jäävla många äkel i denna staden va. Sedan är den så efter när de gäller mode. en kille i går kom fram till mig och skojade med mig om att jag var en hora, för att jag ahde på mig stövlar som var över knäna. Jag är väldigt noga när jag har på mig mina sådana stövlar att de inte ska se så horigt ut för de kan ju lätt se porrit ut om man har såna och urigning. Jag hade på mig tjocka leggings och en T-shirts klänning med ingen uringning med tydligen såg jag ut som en hora. asså denna stan förstår sig inte på mode och sånt alla ska se lika förjäävliga ut.  usch jag ska nog aldrtig mer gå ut här.. blääää säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0