Killar?

Jag fattar inget. föra veckan skrev mitt ex med mig varje kväll. det var han som börja sms med mig  jag skrev tillbaka. Vi skrev kanske 4sms var varje kväll. och på lördagen skrev han till och med i ett att han saknade mig. men när jag sen skrev tillbaka till han fick jag inget svar. sen hala denna veckan har han inte skrivit nästan något till mig. Eller jo när jag skrev till honom att jag var ledsen över Alexia att hon hade gått bort då fick jag ett tillbaka men annars inget. jag fattar inte varför ena veckan är jag mer intressant en andra veckan. Eller var han bara mer kåt för aveckan en denna?

I bland käns det inte som han ser mig alls. vet inte vad jag ska tro. jag förstår mig inte på killer. Ena stunden trode jag att han inte hade några pengar kvar på mobilen när han inte skrev med mig denna veckan. men när han sen svara på mitt sms, så borde han ju ha de. Sedan trode jag att han kanske inte hade tid, för han är ute på en ö och rensar löjrom nu. Men fredagar och lördagar fiskar dem inget och då har han inget att göra så jag tycker han borde skriva något till mig. 

Jag fattar inget. Jag borde försöka sluta bry mig. Men de är de ända jag tänker på. Så sjukt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0