Tjooohooo

Nu är klockan sen och jag ska sova snart. Först blogga lite och duscha sen. Va har jag gjort i dag ja du, sytt upp en kjol åt mamma, syt om en kläning, stajlat en t-shirt. Varit i skogen och hämtat saker så jag har kunnat göra lite julfin. Jag har gjort klart mina kläder som jag ska ha när jag är ängel på julmaskeraden i skolan på torsdag. Fullt upp helt enkelt har jag haft.

  

Här ovanför har ni de jag ska ha på mig när jag är ängel. Klänningen har jag sytt av ett gammalt lakan, lite ståltråd och glitter på ett diadem blev glorian. Vingarna hade jag, fast den var svart och lila, men med lite färg och glitter  så blev den vit och silver. Biligt och bra.


Ute på bordet vid vår dörr ser det så här mysigt ut.


Vid knuten av huset står denna krukan.


Inne i hallen bytte jag ut snäckorna i skålen till blåbärsris och massa annat småt och gott.

Hur gör ni julfint???

Lägger upp mer bilder på klädderna jag fixa med i dag i morgon.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Trevlig blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0