tjoohoo

Jag är död efter skolan nu måste sätta mig och plugga nu, men usch fattar inget. Blir inte så mycket bloggande denna vacken. Bara massa plugg plugg. Men jag brukar vara dålig på att uppdatera ändå så va spelar de för roll..
I skolan i dag fick vi välja en egenskap som vi tyckte att en Butikskommukatör bör ha, sen fick vi slå in ett paket på de sättet som vi tyckte symboliserade detta ordet. Jag valde drivande, först ville jag göra paketet i form av en motor men insåg ganska snabbt att detta inte gick eftersom  vi hade 1 och en halv timma på oss. Så de blev sylinderformat paket så den kan rulla fram,"driva fram". Med Kuggdjul på sidan för att få lite som en motor, kuggdjul driver saker framåt tänkte jag.


Ja så här såg den ut. Va hade ni gjort för något???

Tjosan på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0