tattoo

jag har funderat länge på att göra en tattooering. Men jag har inte veta var den ska sitten men att de ska vara en älva har jag vetat ganska länge. Häst vill jag ha en som jag har skissat fram själv.

denna tycker jag är snygg, men den har jag målat av en tattooering som jag hitta på nätet.


jag gillar den mycket men får se va jag kan skissa fram för allternativ och sen måste jag komma på vart.

Men det jag skulle komma fram till är att jag vet vart jag vill ha en annan tattooering och vad de ska vara dock inte exakt hur de ska se ut jag vill även skissa fram den själv så den  blir lite personlig. det ska i alal fall bli en cupcake på foten, inte precis som om på bilden nedan, men något liknande fast mycket mindra tatuering mer åt sidan vill jag ha den tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0