Stan

Ja det blev inte bibloteket hella dagen som jag trode, klarade inte av att sitta där hella. torr lufft och massa folk som prata och störde mig. Nää så hem blev det. Men innan jag satte mig på bibloteket han jag titta lite på stan. farligt farligt jag som redan har köpt en massa i helgen. Men hitta lite på Gina Tricot och sen hitta jag prisenter till mig själv. Lät nämligen tjejen i butiken slå in dom.. Jag gillar att öppna paket:)



Gina Tricot: En liten väska, ett par legginbgs, en långärmad svart tun tröja och en blommig kjol som jag hitta på rean 149kr, allt annat va odinarie pris på.


Mina prisenter var tre copcakes!! såås ötta har tittat på dem så länge nu.. och nu är de mina. Här i stan är de så mycket biligare än i storstan.

Usch vet inte hur jag ska låta bli att shoppa nu, kände att de nog inte  var så bra att shoppa så mycket i storstan. Mitt shopping beroden börjar sätta i gång. jag måååste ha mer saker!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0