Råka bli H&M

Ja sedan i dag var jag på Gina Tricot och lämna tillbaka den långärmade svarta tröjan jag köpte i går, var för tok för liten för mig. Jag får väll inse att jag är en 38 nu, dock tror jag inte äns den hade passat mig. Men de blev lite andra kläder från H&M, kunde inte hålla mig från att shoppa. har hittat en snygg "skinn"jacka på Zara, men M var för litet, eller den blev så stel i armarna, ska på freda gå in och kolla om den fins i L och pröva. va sjukt snygg, 6000kr kostade den i alla fall. Inte för att jag behöver någon men, skulle igentligen behöva köpa en ny vinterjacka. men men sånt är livet.

 
Har en sån här vart, men tycker denna slita gråa var sjukt snygg. Eftersom jag oftast har allt annat i svart så är de snyggt och bryta av med klänningen i något annat fr en gång skull. Får se om de blir denna på tenta festen.
179kr




Sedan blev de en lång svart polo och ett par svarta tajta byxor som är lite glansiga, hur nica som hälst. Men får se hur jag gör. har inte bestämt mig om jag ska ha byxorna.
Polo 129kr
Byxor 299kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0