Hemma redan!

Ja i dag har jag haft min skrämade marknadsföringstenta, men de var ganska lam. Jag hade inte behövs plugga så mycket. Läraren hade tagit instuderingsfrågorna rakt av. Såå de var inga problem, blir besviken om jag inte får VG. uch jag som inte har sovit något i natt för jag var så nervös. Så trött ska nog sova lite innan jag åker till gbg igen på tenta festen med klassen.

Efter skolan, eller a provet som tog ca 40min, så gick jag på stan lite och köpte mig ett par skor och ett smyckesträd. Ett smyckesträd har jag letat efter i evigheter egentligen vill jag ha ett sånt som de har sålt på IKEA, men de har slutat göra dem. Får se om jag behåller detta träd ska testa hur de ser ut. Skorna har jag glott på länge  men aldrig köpt dem, men de fans kvar nu så då ansog ja att dom var mina då efter som jag va så duktig på tentan. Hahaha.


dinsko


chilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0