Hallojiss

Ja ni i går kväll var jag på tenta fest, sjukt skoj i alla fall förfesten den blev de strul vart vi skulle gå så jag åkte hem tidigt eller jag var la inte innanför dörren förens 02.30.

I dag var de upp tidigt och åka i väg och göra alla ärende, nere på stan och köpte axelvaddar  och lite annat onädigt, sedan var de hem till mamma och hämta leksaker och äta lite efter de till min morbror och hämta mer leksaker. De blev en sväng hem och lämmna alla mina saker innan de bar av hem till syrran och hä,mta ännu mer leksaker och lite pysselsaker till när jag ska göra handsmycken. Min sysster körde hem mig men först skulle jag med till stallet och hjälpa till, så jag var väll hemma vid 17.30.  Usch vilken dag. Sedan har jag suttit och skrivit på arbetet och skickat de till folket i min grupp och nu sitter jag och äter lite mat. Nu ska jag bli lite kreativ och göra smycken och sy om lite kläder:)

Va gör ni i kväll? brukar ni vara hemma och bara vara med er själva eller måste ni vara ute och träffa folk på helgerna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0