Twilight





Sjukt bra film. Tjejerna på jobbet har tjatat om denna filmen sen den var på bio för några månader sen. Den är baserad på böckerr  eller på första boken. Ska bli fler filmer.  Jag trode inte den skulle vara så bra, men de var den. Ingen typisk vampyr film, mer kärleksfilm egentligen. Men den var lagom skruvad tro det är därför så många som tycker om den. Själv gillar jag filmer som är över the top så att säge, som Serien Buffy, där fins riktiga vampyrer. Men som sakt Twilight sjukt bra film, jag blir sugen på att läsa bökerna, funderar på att låna som nu när jag ska in och lämna tillbaks filmerna.

det var sjukt bra stämning i filmen med musiken och replikerna allt bara stämde. Blev ingen tråkig stund i filmen även om de egentligen inte hände så mycket.

Jag rekomenderar den starkt till er! Men man får allt gilla lite kärlek om man ska se den, för de är ingen vanlig vampyr film mer drama egentligen tycker ja, det står Romantisk triller, men vet inte va som var triller med den? Kankse att de var att folk blev mördade ("uppätna")? Men men.




Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 14:53:25
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0