Outfits till Intervjun!

Här kommer några förslag på vad jag ska ha på mig på Tisdag. Så vilken tycker ni är bäst? Eller har ni något annat förslag?

Jag vet att jag kanske är lite löjlig, men detta betyder mycket för mig. Allt ska vara perfekt. Sedan har jag beslutsångest!

 
Skjortklänning från Indiska


En kortärmad skjortklänning från Esprit. Denna känner jag mig inte så bekväm i, tror inte de blir den.


Prikig Klänning, tror kanske den är lite väll prikig och inte käns så seriös.

 
Detta kanske blir lite väll skerarterare och stelt? eller?


Kjol och änkel T-shirt


Shorts och änkel T-shirt


Jeans och kofta


Lång kofta och tunika.

Är något av detta en bra ide att gå på intervju i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0