Ledig dag!

I dag har ja varit ledig så skönt!
Sov till tio eller snarare låg i sängen tills dess, men ja vakna väll redan vid fem! så segt!
sedan bar de av till stan vid 13.30 , där jag möta mamma, syrran och Lucas. Vi vandra runt ganska länge och fika. Äntligen hitta vi en present till Anna eller snarar hennes bäbis Valentin. Sedan bar de av hem till henne så hon fick presenten och titta lite på den söta Valentin.  Efter detta skulle jag åka hem, men vem finner inte mig på vägen och kör till knten och hemtar upp mig, om inte Malin. Så hem till hennes pappa och grilla blev det, gott, slapp jag laga mat själv.

Nu är jag hemma ska sova snart!

Skriva lite med killan innan jag går och lägger mig.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0