Hallo där!

mitt nät funkade inte i går sjukt enerverande! Men men va ska man göra. I går var ja i alla fall i stora stan gbg och fika med en vän sedan vandra vi runt på stan jag köpte tre BHar var av jag har lämnat tillbaks en redan. Köpte en svart och en vit samma sort men spetsen satt konstigt på den vita så bort med den. Köpte även lite saker till Lucas. jag lägger upp lite bilder senare. 

I kväll blir de tjej middag med Malin och hennes stötenvänner. Malin har sån rötta med jobb, hon ska börja jobba på Lindex huvudkotor och ha hand om en del av deras hemsida, skriva om klöädrena och grejer. Hur skoj värkar inte det då. Jag vill med ha tur!!!! 

  Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0