Put a ring on it

Beyonce - Single Ladies

Denna låter är så go att lysna på dock är vidion så hädelserik men den är rätt bra också.

Tycker min kille ska lyssna nog på denna låten. Vi har ju våra förlovningsringar liggande klara för att ta på sig i vårt badrumsskåp.  Men jag har sagt att jag vill att han ska göra något romantiskt när han förlovar sig med mig, så allt hänger på honom nu. Men han är så seg. Jag trode han skulle fria till mig nu innan han åkte i väg, men inte då. Mycket prat och lite värkstad. För det är inte jag som har pratat om förlovning det är han. Men han orkar inte anstränga sig och det är lite tråkigt! Får se om han gör något åt saken när han kommer hem.

Va tycker ni om förlovningar almänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0