Kalas

Ja i dag fyllde pappa 45år och då passa vi på att ha kalas för han och mig med hans sida av släkten. Mycket fukos på lilla Lucas men de gjorde inget för min del. Såå mysigt och ha han sovande på sig! Jag stod för maten och de blev som en Italiensk Buffe och pappa hade gjort efter rätt banansufle.  MUMS!  Jag fick smycken av min moster, hon tycker det är så roligt att köpa saker till mig för då får hon köpa smycken och sånt tjejigt. Dock var dom inte riktigt min smak men men funkar säkert nån gång.


Från SNÖ kom smyckerna i från, dock tyckte ja inte örhängen passade så bra ihop med halsbandet.

 
Söta Lucas  sov nästan hela kvällen! Vilken going han är!!



Syrrans klänning som hon fick av pappa när hon fyllde år var alldeles för liten för henne nu efter att hon fått lucas, Hennes höfter är såå mycket störe va nu helt otroligt. Så jag fick den nu, har inte prövat den men den sitter säkert fin. Tråkit bara att hon inte har kunnat använda den något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0