Jippi!

I dag har jag en sån bra dag va!
Dom ringde från ICA  och sa att dom hade hittat min plånbok sååå skönt! Sedan har jag mailat skolan jag ska söka in på angående arbetsintyg och det har löst sig nu!!! Såå bra nu kan Lekhörnan i alingsås Dra åt Skogen! Dom är inte nått hjälpsamma utan bara otrevliga.. Jag ska aldrig gå ner dit till dom j**la idioter! Om  man får säga såå! Är ni i Alingsås handla inget där!!!

Men nu är jag såå glad! För allt löser sig för mig!
Nu fattas bara att killen kommer hem!

Puss


Kommentarer
Postat av: FEBB

fusk? :P hahaha, skulle kunna köpt åt dig också om du velat, om du betalat vill säga är inte rik direkt:P

2009-03-10 @ 17:08:08
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0