Födelsedag!

Ja i Lördags fyllde jag 22år, fick givetvss lite presenter av min familj, av pappa fick jag 1000kr, han var även med lite på mammas present som var en liten och smidig damsugare, dock vrål tung. Av min sysster och henns sambo fick jag en lång spegel som jag har saknat i min lägenhet. Nu kan jag äntligen se hela min kropp när man står och provar kläder och skor. Min bror hade varit själv och shoppat, jag blev förvånad, fick en pusselbok, där motiverna förestälde drakar. Ni som inte vet de såå är jag ett fantasy fantast och älskar drakar.  Fick även två brev på fredagen ett var från min sambos farmor fick 200kr av henne , det andra var från min vännina som är i stöten, av henne fick jag en biokväll tillsammanse med henne när hon kommer hem igen.

Fan va jobbit det är när man fyller år, hela facebook var fyld av gratulationer och telefonen gick varm hela dagen. Fast rätt skoj att man har vänner ändå:)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0