Deklarera

Usch mamma smsa mig i dag och sa att jag ahde fått mina deklarerings papper, jag fick en klump i magen när jag fick reda på de. Min skräk är att det ska bli som föra året då jag fick betala tillbaks 5000kr, det var inte skoj. Men jag kan säja nu med glädje att de inte blir så jag låg på pluss, inte mycket men heldre det än minus.



Är ni som mig när de gäller allt som har med pengar att göra? att ni får en klump i magen och blir nervös? Själv tror jag att jag blir detta pga att mycket under min uppväxt handlade om att vi inte hade tillräkligt med pengar. Många bråk i familjen handlade om pengar, tycker synd om mamma nu när jag börjar tänka på de. Som mamma vill man ju kunna ge sina barn allt men i stället fick hon sura eller besvikna barn som hon var tvungen att förklara varför de inte fick göra allt de ville.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0