Älsklingen!

Min sambo är borta än, käns så ensamt jag vill mysa med honom. Han har haft diarre i sexdagar, fick blod i det den 5dagen och han har varit i lite över allt i europa plus maroco. Käns inte så bra, men han vägrar gå läkaren!  Jag har pratat med sjukvårdsupplysningen och de sa att han borde söka upp läkare omedelbart. Sedan läste jag på internet att man ska söka upp läkare om man antingen har haft diarre i 6dagar eller har blod i det eller om man varit utomland. Men min pojkvän hade fan alla tre inte bra! men nu säger han att han mår bra, men när han kommer till sverige måste han söka upp läkare! Han kanske kommer hem till mig im 10dagar fast bara stannar en natt sen åker han upp till norrland och är borta några veckor till! Så segt och ensamt.


C <3 C = SANT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0