.....

Nu har jag blivit av med alla mina kartonger hemma, så skönt!!!
Nu kan man äntligen andas. sen ska jag bara bli av med två kartonger som står i min lägenhet som är Christophers.  Jävla idiot. Han fattar inget. Varför har han varit tillsammans med mig om han inte gillar mig. Om han inte har bryt sig. det måset han väll ha märkt. Varför kunde han inte säga nåt när jag frågade i alla fall. Det är inte förens jag säger att jag vill gör slut som han öppnar munnen.  Hn värka inte äns bry siog att de var slut.. jag blir så irriterad på mig själv at jag inte har gjort slut tidigare med honom. För om man bara får ett ok tills var när man säger att man vill göra slut så kan de kvitta. Jag blir så arg!! Sedan säger han att de löser sig, hur fan kan nått lösa sig om vi gör slut? idiot. "Nä det är de ända vi kan göra ju", vad är de för svar?? jag har sagt massa han kan göra men han gjorde ju inget för att de skulle bli bra.  Hade jag inte gjort slut hade han säkert hållt ut med mig för han inte orkar göra något. Idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0