Jag lever!

Hej nu har jag inte skrivit på länge, men nu har jag flyttat in helt hos pappa, har inget kvar i min lägenhet. Blir nog kanske av med lägenheten en månad tidigare i alla fall.  har inte fåt el i mitt rum än det är lite segt men får dra förlängnigssladar över allt.  Jag har inte orkat skriva så mycket på bloggen, började jobba nu igen i måndags. usch, käns så segt, men nu är det bara 4veckor kvar.  Ska börja skriva i alla fall en gång om dagen nu hade jag tänkt.

Blää, mår så illa i dag, var ute i går med ett gammalt gäng från högstadiet, hur skoj som hälst!!! Så det är värt att må dåligt i dag.

Jag ska skriva mer senare i dag, tror inte ni har set de jag shoppade föra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0