Stöten 20/1 -26/1

Ja har  ju inte skrivit något om min resa till Malin i Stöten, var mycket roligt att träffa henne i gen. Jag kom fram 23.30 på ondagen, så en halvtima sen blev bussen bara, tack vare att en tant tog fel skidor.

Torsdagen blev de snowboard åkning med Malins rums kompis Sara hela dagen, på kvällen åkte vi hem till en frisör som sesongar i Kläppen, dock blev Malins resultat inte så bra hon skulle bleka hårboten.

 
Väldigt blont och sen blir de gult orange. Hahaha hon hade sån panik va. Syns dock inte lika bra på dessa bilder som de gjorde i värkligheten.

Så på Fredagen då vi skulle åka hela dagen eftersom malin var ledig blev de inte något åkande med henne utan med hennes rumis igen. Malin åkte och försökte hitta en frisa som kunde fixa hennes hår. Sedan på kvällen blev det utgång, jag fick nåt vip klistermärke som malin hde fixat så de blev gratis inträde nice=)
 
Denna klockan hade dom på utestället, först börja jag undra hur full jag var! Visst är den äklig?

Lördag ända dagen vi kunde åka hela dagen jag och malin eftersom  hon åkte till frisan på fredagen, men inte blev de så ändå, nä alla liftar var nästan stängda var orkan på topen, så ni kan förstå att de blåste och snöade en massa.
Så ingen snowbord åkning  men middag ute på kvällen blev de i alla fall.

Söndagen blev de hotelfrukost så nice, sedan åkte jag hela dagen knapt att jag stana för att äta lunsch. Jag hoppade även däras BigAirBag, bara för att få malin att sluta tjata på mig. Sedan var jag rätt mycket i parken och hoppade sköna små blå hop, ass nice.


Fast dena bilden är inte från stöten men de är så ni fattar vad jag menar med BigAirBag, den i stöten är helsvart. 

Måndagen gick bussen 10.30 på morgonen och jag var hemma klockan 19.00. Första 45min åkte jag själv var ingen som gick på bussen förens i Lindvallen efter Stöten.


Fin utsikt från bussen, så mysigt med massa massa snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0