Shoppis

Ja de lite shopping innan vi fick komma och se Lukas. Först åkte vi och kolla tyger i en tyg butik som heter Affären, de sälje lite biligare tyger. Mamma skulle ha tyg till ett par kudar, men de slutar med att jag köper tyger i stället.NI får se sen vad jag har tänkt göra med tygerna.

Sedan gick jag även in på HM och Cubus och givetvis hiyyat jag något att handla där!


Jag har länge tänkt köpa en Skinnjacka med muddar, Har hittat en på JC som dock kostar ca1500kr, men jag känner ingen lust att lägga ut så mycket pengar på en jacka, jag vet att de inte är så mycket änfå för en äkta skinnjacka men jag är snål. Nu hitta jag denna skinn liknade jackan på Cubus för ca490kr och den vara bara så jag! Då var jag tvungen att köpa den.

 
Sedan köpte jag även dessa på Cubus, 19kr styck.



Sedan har jag viljat ha en finkappa nu på vintern som är lite längre, var av jag hittade den i dag kanske inte exakt en sån jag hade tänkt men priset var mycket bra. Den hade kostat 800kr men jag fick den nu på rean för 200kr bara! Så bra, butiksbitrödet var helt exalterad över dena jackan. Hahah H&M kommer den i från de har halva rea priset nu om någon kan ha missat de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0