Shopping gbg med pappis

Ja här ska jag vissa er vad jag shoppade i dag i gbg, dock var de till min bror främst vi skulle handla till men jag sprang in i några butiker jag med och shoppade lite=) Till min bror hittade vi en vår jacka och ett par jeans från HM och två tjocka tröjer från Stadium. Men utan sin syssters hjälp hade han nog inte hittat något, eller han hade inte orkat leta, han tycker inte de är så skoj att shoppa, han tycker mer det är ett onödigt ont.

HM 10kr på rean.


Lite örhängen från HM, pluparna kostar 20kr styck och dom andra tre gick på 30kr.


Nu köpte jag ett par glansiga leggings från HM för ca 150kr igen, det var dessa som frsvan i går. Dock blev jag lite besviken på dom när jag kom hem, de sitter skit fult i i grenen där fram eller vad man ska säga, men orka åka till gbg fr att lämna till backs dom.


Detta är en liten hårborttagnings rulle som man kan ha i handväskan hur smigdigt som hälst! 15kr HM.


Ett linne från Monki, dock i storlek L eftersom jag vill ha de stort! 80kr ej rea.


Ett par leggings från Monki med en rand som ni ser på sidan med spets. 500kr har de kostat odinarie priset men nu är de 75% på de, vilket inte blir så illa..125kr.

 
Oj de blev ett par skor! har letat efter ett par såna här ballerina skor länge nu, hade ett par liknande från Bianco för två år sedan. Nu hitta jag dom och då var jag tvungen att köpa dom, Mango kommer dessa i från de har kostat 500kr men nu fick jag dom för 250kr. 

 
 
Ja som ni ser kpte jag ett par Croket jeans från JC i dag 199kr på rean. Dock är de fr långa killen på JC tänkte sy upp dom men jag tycker aldrig de blir snyggt, plus att jag tycker de är ganska nyggt när de är rynkit längst ner, som ni ser nedan har jag även vikt upp dom på denna bilden (vänstra) och även vikit upp dom inåt (högra), vilket jag inte tycker såg så dumt ut heller, så jag tror jag behåller dom så.

Sen blev de inget mer shoppat i dag! Eller titta va klockan är jag menar i går=)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0