NY ÅR!

Så vad hände på nyårsafton??  Vi kom fram till Onsala vid 19.00 tiden och då var det massa folk där redan som höll på att laga mat högt och lågt. Vi fick välkommst bål och stod i en stor ring och skålade för att vi skulle ha en trevlig kväll.  Vi blev nog 25st där borta och jag kände bara 3 bra och har träffat 4st till någon gång innan.  Såå många okända ansikten. Vid 21 tiden åt  vi all mat som alla hade haft med sig, blev mycket gott, min laxröra var uppskattad vilket kändes bra.

12 slaget på natten firade vi nere på bryggan och kollade alla fyverkerierna som grannarna smälde över allt. Skumpa blev det också ocn en kyss på 12slaget fick jag också.  Det var såå kallt så jag frös nästan sönder handen. Haha Kändes dock lite farligt att vi stod på en brygga dom flästa var ganska fulla.


Här är lite folk ute på bryggan min killes rygg ser vi främst i skinjackan.

Sedan innlede vi det nya året med dans, jag hade skoj men blev lite orolig för killen som satt för sig själv och hade trist.  Han gillar inte å dansa och han kände ingen så jag kan förstå att han hade trist.

Vid 3 tiden blev det efter rätt chocklad musse som hade varit i frysen fick vi, mycket smaskit. Efter detta gick jag och killen och sov. Jag hade mycket trevligt men dåligt samvete för att killen inte hade skoj. Jag hade faktist haft roligare utan honom. Eller om han hade haft någon att leka med. Inte lätt när vi inte har vänner på samma ställen.

Vaknade i dag vid 11 tiden i dag och hjälpte till att städa, senan åkte vi 12.20 och kom hem 14.30. Så skönt när man kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0